سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات توضیحات متا

نکات ساده برای نوشتن توضیحات عالی

طول توضیحات متا را تقریباً تا 135-160 نویسه نگه دارید. دیگر یک شماره تابت واقعی وجود ندارد زیرا Google تصمیم می گیرد به اندازه دلخواه خود نشان دهد .

شامل یک تماس برای اقدام! به آنها دلیل بدهید تا به وب سایت شما بیایند.  مثال :امروز نرم افزار ما را به صورت رایگان امتحان کنید. ”این فقط  نمونه ای است که دلیل روشنی برای بازدید از صفحه دارند.

تطبیق موضوع صفحه بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که هر چه توضیحات متا شما می گوید یا پست شما مطابقت دارد.

در حالی که ممکن است برخی بگویند که این موضوع ربطی ندارد ، ما توصیه می کنیم کلمه کلیدی اصلی خود را در توضیحات متا خود بگنجانید. این ممکن است فرصتی را برای استفاده از توضیحات متا ترجیحی شما در Google بهبود بخشد و Google همچنین کلمات کلیدی مربوط را برجسته می کند و باعث می شود شانس کلیک بر روی آن بهبود یابد.

آن را مکالمه کنید! تصور کنید که چگونه می توانید به شخصی در مورد صفحه خود بگویید و برای توضیحات متا با آن کار کنید.

مثال های توصیف متا الهام بخش

در توضیحات متا ، تماس و تماس با ما به وضوح به ما می گوید که نوشتن در مورد صفخه سخت است – اما اینها می توانند تأثیر بسیار خوبی در تجربه کاربر داشته باشند ، بنابراین دستیابی به آن مهم است.

در هنگام انتخاب شرکت یا طراح برای وب سایت خود باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که سئو سایت برای شما در چه درجه ای از اهمیت برخوردار است .برای داشتن یک سئو قوی می توانید با طراحی سایت  تماس گرفته و طراحی وب سایت خود را به ما بسپارید.

مشخصات توضیحات متا

حاوی کلمه کلیدی متمرکز

به عنوان مثال کلمات کلیدی و مترادف تمرکز متا dscriptions

کلمه کلیدی متمرکز: توجه داشته باشید که Google گاهی اوقات در جستجوی [اسکار] مترادف هایی مانند [جوایز اسکار] را نیز برجسته می کند. این باعث می شود نتیجه جستجوی شما حتی بیشتر از هم متمایز شود.

آیا می خواهید این را در پیش نمایش قطعه خود نیز مشاهده کنید؟ در Yoast SEO Premium می توانید مترادف کلمه کلیدی تمرکز خود را اضافه کنید.

اضافه کردن توضیحات متا با SEO Yoast

ویرایش توضیحات متا در پیش نمایش قطعه SEO Yoast

اگر در WordPress هستید و از Yoast SEO استفاده می کنید ، توضیحات متا را به آسانی اضافه کنید. می توانید درست مانند عنوان SEO و Slug ، در ویرایشگر snippet Yoast SEO ایجاد کنید. علاوه بر این ، می توانید بلافاصله آنچه را که در پیش نمایش قطعه به نظر می رسد بررسی کنید:

صفحات زیادی دارم؛ از کجا شروع کنیم؟

آیا احساس می کنید باید تمام توصیفات متا را تغییر دهید؟ اما نمی دانید که چگونه می توانید آن را در برنامه خود جا دهید؟ Google پاسخی دارد:

اگر فرصت ندارید برای هر صفحه توضیحی ایجاد کنید ، سعی کنید مطالب خود را در اولویت قرار دهید: حداقل ، برای URL های مهم مانند صفحه اصلی خود و صفحات محبوب توضیحی ایجاد کنید.

عیب یابی در توضیحات متا

  1. توضیحات متا نشان داده نمی شود

توضیحات متا پیشنهادی به Google است. هیچ ضمانتی برای نشان دادن وجود ندارد. بنابراین ، اگر توضیحات خود را نمی بینید ، این بدان معنی است که Google احتمالاً چیزی را برای شما ایجاد کرده است. شاید احساس کنید توضیحات متایی که ایجاد کرده اید ، محتوای صفحه را نشان نمی دهد ، یا مثلاً یک نسخه تکراری است. در اینجا تمام دلایل احتمالی عدم نمایش توضیحات متا شما را پیدا خواهید کرد.

  1. توضیحات دیگری برای اشتراک شبکه های اجتماعی؟

آیا شما SEO Yoast دارید؟ در این حالت: زبانه شبکه های اجتماعی را در کادر meta Yoast SEO در زیر پست یا صفحه خود بررسی کنید. می توانید توضیحات جداگانه ای را برای کانال های رسانه های اجتماعی خود در آنجا اضافه کنید. در Yoast SEO Premium ، شما حتی پیش نمایش های اجتماعی نیز دارید! اگر SEO Yoast ندارید ، برچسب های OpenGraph یا کارت های توییتر را به وب سایت خود اضافه کنید و از توضیحات دلخواه خود استفاده کنید.